.

NOWA procedura przyjęcia samochodu do serwisu obowiązuje od dnia 23.03.2020 roku odbywa się z zachowaniem szczególnej ostrożności.

Klienci są proszeni do zastosowanie się do poniższych zasad:

  1. Przejęcie auta do naprawy realizowane jest przez uchylone drzwi. Doradca podchodzi do drzwi w budynku Skody, obiera kluczyki do samochodu oraz kartkę z informacją, czego ma dotyczyć naprawa.
  2. Prosimy Klientów o nie wchodzenie do środka budynku. Całość operacji odbywa się przez uchylone drzwi. Poczekalnia serwisu jest niedostępna.
  3. Jakikolwiek kontakt, tj. ustalenie szczegółów naprawy odbywa się wyłącznie telefonicznie bezpośrednio z doradcą. Pod nr teflonu 81 446 82 22
  4. Na kartce proszę wpisać zakres prac do wykonania, nr rejestracyjny pojazdu oraz podać tel. kontaktowy do siebie.
  5. Odbiór auta następuje po zakończeniu prac w serwisie po poinformowaniu przez Doradcę klienta i uzgodnieniu terminu odbioru.
  6. Samochód zostanie wydany w sposób uniemożliwiający bezpośredni kontakt z Doradcą.
  7. Każdą sprawę i pytanie proszę kierować telefonicznie do Doradcy opiekuna klienta.
  8. Płatność za zrealizowaną usługę możliwy jest tylko kartą.
  9. Kartę napraw można pobrać poniżej
  10. Państwa samochód zostanie po naprawie zdezynfekowany

Wszystkie te zasady służą poprawie bezpieczeństwa oraz po to, aby zapobiegać potencjalnemu przeniesieniu wirusa. Dbamy o wspólne bezpieczeństwo.