Klienci są proszeni do zastosowanie się do poniższych zasad:
- Przejęcie auta do naprawy realizowane jest poprzez oddanie samochodu do serwisu w strefie serwisu. Doradca przyjmuje Klienta przy stanowisku obsługi, które jest zabezpieczone osłoną z pleksi. Odbiera kluczyki do samochodu oraz ustala, czego ma dotyczyć naprawa.
- Prosimy Klientów przed wejściem do strefy serwisu o założenie maseczki, zdezynfekowanie rąk oraz zachowanie minimum 1,5 m odległości od stanowiska obsługi serwisu.
- Ewentualne dodatkowe ustalenia w dalszej kolejności mogą odbywać się, telefonicznie bezpośrednio z Doradcą, pod nr teflonu 81 446 82 22
- Odbiór auta następuje po zakończeniu prac w serwisie po poinformowaniu przez Doradcę klienta i uzgodnieniu terminu odbioru.
- Samochód zostanie wydany w sposób minimalizujący bezpośredni kontakt z Doradcą.
- Każdą sprawę i pytanie proszę kierować telefonicznie do Doradcy opiekuna klienta.
- Płatność za zrealizowaną usługę zachęcamy, aby dokonywać kartą.
- Państwa samochód zostanie po naprawie zdezynfekowany
Wszystkie te zasady służą poprawie bezpieczeństwa oraz po to, aby zapobiegać potencjalnemu przeniesieniu wirusa. Dbamy o wspólne bezpieczeństwo.